Hvis man ikke ændrer retning, så ender man der hvor man er på vej hen



..sådan lyder et citat som jeg for nogle år siden bed fast i. Ikke at jeg nogensinde fik gjort noget ved det, men jeg har alligevel ikke kunne slippe det. Hver gang jeg hørte om nogen der startede selvstændigt eller tog en chance og gav slip på det sikre, har jeg nærmest suget det til mig og ville høre hele historien - gået fortvivlet men også inspireret derfra.
Jeg har egentligt været rigtig glad for den retning mit liv har taget, men det har også været den sikre vej altid. En masse år i skole, tonse op ad karrierestigen i det første job, læse om aftenen og så på bureau og sidde i drømmejobbet og få lov til at lave fede kampagner, kæmpe eksekveringer og være  kreativ hverdag.  Men der manglede noget...
Pludselig lå alle kortene foran mig - og sådan var det virkelig! Beslutningen om at følge drømmen blev taget i løbet af en gåtur rundt om  søerne sammen med en anden sej kvinde med de samme latente drømme. På en lille blok udlånt af tjeneren på Kaffesalonen blev de første tanker skrevet ned.


Jeg sov ikke så meget de næste par nætter - vågnede kl. 04.30 og spekulerede over hvor jeg skulle finde plads til en printer i køkkenet.
Herfra gik det hurtigt - og nu er det en realitet. Pr. 1. december skifter jeg retning - og følger mit hjerte!

0 kommentarer: