Et lille åndehul på Vesterbrogade




De sidste par måneder har været rigtigt hårde mentalt, mange store beslutninger, mange svære samtaler, megen tvivl og usikkerhed. Min psyke er bare ikke skabt til den utryghed der er i at tage chancer - men hvis man vil vinde stort skal der satses stort. Midt i hele den her spændende men også krævende tid, havde jeg brug for at kunne tømme hovedet - og få et afbræk fra den konstante strøm af ideer, bekymringer, tanker og visioner.
Jeg fandt mit åndehul i en baggård på Vesterbro, på Astanga Yoga School Copenhagen - selvom det sidste jeg havde var tid, prioriterede at jeg at følge et introforløb, og  det har været en fantastisk belsutning - hvis jeg selv skal sige det.
Jeg er nu på 'det rigtige' hold, og jeg som aldrig havde dyrket yoga før, men elskede det efter mit første besøg -  kan mærke at det gør noget rigtigt godt for både krop og sjæl, især når man som jeg tumler med en masse tanker og ideer konstant. jeg glæder mig altid til at mærke stemningen og roen lige så snart jeg træder ind, sætter skoene, slukker mobilen og tusser ind i salen på strømpesokker. Og så minder det en om at der er andet i verden end at få succes i reklamebranchen! Ser frem til dagens fix hos min yndlings-Yogi Louise. http://www.astanga.dk/

0 kommentarer: