Slet ingen gæster?


Jeg må indrømme at det her med at blogge jo er lidt at antage at andre synes ens liv er så spændende at de gider læse om det. Alligevel skal man lige vænne sig til tanken om både at skrive så meget om sig selv og sit eget liv, men også vænne sig til at der er læsere der følger med. Af natur mener jeg jo selv at det jeg har gang i er super spændende, og gik derfor ud fra at nogen ville følge med – ihvertfald veninder på barsel og mine forældre (som jo har investeret i vidunderbarnet, og dermed kunne bruge bloggen til en direkte kilde af information om hvor tit der spenderes penge i fht. indkomst). Men altså min konklusion var altså at jeg nok skulle komme ud over den der jante-tankegang omkring “ hvem gider dog læse om mit liv” – hvilket jeg også gjorde. Men altså der var så bare aldrig nogen der kommenterede på min blog, hvilket måske fik mig til at tro at INGEN gad læse den. Men så var ‘veninde på barsel’ og min ‘favourite american’ begge så søde at informere mig om at de 1) læste min blog og synes den var god (tak!) og 2) at der var noget galt og man ikke kunne efterlade kommentarer. Fejlen skyldes mit eget behov for ikke at have en ’standard’ blog, og dermed have downloadet en eller anden HTML kode fra spansk web-designer…igen for at udstråle uniqueness. (fungerede også med spansk blogger-betjeningspanal, hvilket måske heller ikke var optimalt. ) Nå men jeg har opgivet at være unik, og er nu at finde på denne nye adresse http://www.holmslykke.wordpress.com/ –  med standard template. Så jeg håber at alle vil følge med derover fra nu af? hvis der er nogen der læser med altså...


Og så er kommentarer meget velkomne fra nu af! og alt burde virkepå den nye adresse…

0 kommentarer: