Omgivet af dejlige mennesker

Jeg har været helt overvældet af den positive respons jeg har fået fra alle omkring mig, på trods af at mange finder beslutningen modig (som det pænt bliver formuleret) ja så bakker alle op omkring projektet - og det hjælper bare så meget! Jeg havde aldrig forventet så meget hjælp og opbakning! Kunder der giver farvelgaver, firmamassøren der havde købt en pose af hendes yndlings the til mig og det nye kontor, forældre der låner mig den første kapital (dog med kommentaren om  at man jo kunne have sparet lidt op inden man tog en så stor beslutning) min veninde der læser korrektur med syg datter på armen, kæresten der hører på mig når jeg vågner kl. 04.30 og snakker om printere, folk der opsnapper mulige opgaver og giver os hints, venner der forklarer mig hvor mange GB en bærbar skal have (ved stadig ikke helt hvad det er) og alle der bare siger med overbevisning i stemmen at de er sikre på at vi bliver en succes!
En ting vi er meget glade for er bl.a. at kunne låne en god vens kontor i Larsbjørnsstræde de første par måneder - det betyder alverden at have en base, et sted hvor vi kan være indtil der kommer gang i biksen. Riccos kaffe here we come!

1 kommentarer:

Garsdal sagde ...

Når man er omgivet af dejlige mennesker, så er det helt sikkert fordi man selv er dejlig. Det er ikke bare modigt det du har gang i, men cool, flot og stærkt... ...og ikke mindst så er det det rigtige - det er jeg sikker på! Glæder mig til at følge udviklingen og synes det er fantastisk, at du vil dele ud af dine tanker og erfaringer undervejs.