Det kunne nogen godt have fortalt mig..


Forleden faldt jeg over en artikel i Femina om en kvinde jeg faktisk kendte, vi arbejdede engang i samme fitnesscenter. Hun arbejder nu som coach for business kvinder med fokus på forandringer. I artiklen er der en lille blå boks med de forskellige faser man gennemgår i en forandringsproces. Første gang jeg læste denne lille blå boks blev jeg simpelthen lettet! Her havde vi begge simultant gået og bildt os ind at vi reelt jo slet ikke kunne noget særligt, det var jo ren og skær held at ingen endnu havde opdaget det, nogle dage synes jeg simpelthen at den her beslutning var så skør at det kunne holde mig vågen til kl 02.00 om natten... Ikke ligefrem ting der bekræftede en i at det her var verdens bedste idé. Og eftersom vi begge havde det sådan her, var det vigtigt at ramme en 'god' dag når den anden havde en af de 'fortvivlede' dage.  Men den lille blå boks i artiklen beskrev netop alle disse faser - og er dermed et bevis på at vi ikke er skøre og at alt nok skal gå, sådan har vi ihvertfald valgt at tolke det.
Og til alt held er jeg nu, mere end jeg nogensinde tidligere har været, sikker på at det her kun kan blive en succes! Og selvom jeg måske til tider har betvivlet mine egne evner, dog altid kun i korte perioder:-), ja så har jeg aldrig tvivlet på min partners evner - så i det mindste var en af os ikke helt uduelige.
Og hvis modet svigter og fortivlelsen tager over i ny og næ - så skal jeg bare kigge på dne lille blå boks. Thank God for dameblade og al vores selvindsigt hva...
Her kan du selv finde artiklen fra Femina

0 kommentarer: